Publicitat
Economia · 5 de Juny de 2013. 18:12h.

Presó incondicional sense fiança per a Blesa

L'expresident de Caja Madrid ja havia estat empresonat durant un dia per la compra d'un banc de Florida

Presó incondicional sense fiança per a Blesa

Blesa, en una foto d'arxiu

El titular del jutjat número 9 de Madrid, José Elpidio Silva, ha decretat presó incondicional sense fiança per a l'expresident de Caja Madrid Miguel Blesa.

Es dóna la circumstància que l'exbanquer havia estat engarjolat el passat 16 de maig, però en menys de 24 hores va aconseguir reunir 2,5 milions d'euros -la fiança fixada pel jutge- per sortir de la presó.

En aquesta oportunitat, Silva ha trobat més indicis delictius en la compra del City National Bank of Florida, per la qual cosa ha decretat la presó incondicional sense fiança. Blesa ingressarà al centre de Soto del Real.

Blesa ha estat citat a declarar aquest mateix dimecres. Durant més de tres hores ha estat interrogat en seu judicial. Posteriorment, el jutge ha comunicat a Blesa els càrrecs pels quals ha d'ingressar a la presó.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#3 pepe, andorra, 05/06/2013 - 20:03

El primer dia ya debían haber enchironado al de Caja Castilla la mancha, pero claro, como MAFO sociata el, iba a entalegar a otro sociata, con lo poco sectarios q son. Y después ya vino el resto con lo de Caixa de Cataluña. El resto, el silencio mas absoluto hasta q Mafo obligo a lo de Bankia.

#3.1 pep, Purrisalda, 05/06/2013 - 23:24

Que n'est, de llest, pepito. Com és que no et dediques a la politica o a guanyar diners? Només dius collonades, amiguet...
Allà al fons del moll hi ha un raconet on tu series ben rebut... el reconet dels merdossos!!!!

#2 Pup, Girona, 05/06/2013 - 19:34

Quejica, no llorés tanto. ¿Meten en chirona a este quillo y tú ya pedís más cabezas? ¿Sos un Danton, vos? Llorón de mieeeeeerda. ¡Andá al estercocero, garufón!

#2.1 pepe, andorra, 05/06/2013 - 20:01

Aunque tengas otro nick y escribas de forma distinta, se nota q eres el troll de los políticos pq les defiendes. Tus dos comentarios son dignos de la mejor retorica, pero son eso, retorica. La realidad es q esto es de cara a la galería para no tener q sacrificar mas peones, sobre todo con carnet.

#1 pepe, andorra, 05/06/2013 - 18:27

curioso, pero en esto de las cajas aun no he visto a ningún político en la trena. Ni el responsable del cristo en caja de cataluña ni el de caja castilla la mancha, por ejemplo. Esta claro q somos iguales ante la ley, pero por lo visto, algunos son mas iguales q otros. Sobre todo si tienen carnet.

#1.1 Pep, Riupixats del Baixventre, 05/06/2013 - 19:05

O sea, Pepe, que enchironan a un banquero, lo que es una gran novedad, y tu reflexión es esa? ¿No serás un llorón, un quejica, un mierder y un desdichado? Me temo que es tu problema, Robespierre de pacotilla

#1.2 pepe, andorra, 05/06/2013 - 19:58

Yo solo veo q se busca un chivo expiatorio q ofrecer al gran publico. Yo no quiero venganza, quiero justicia. Si tu eres de los de la vengazan, es tu problema, no soy un llorón, no soy un quejica, no soy un mierder y no creo ser un desdichado, si fuera un robespierre de pacotilla insultaría como tu.