Publicitat
Economia · 10 de Maig de 2013. 16:49h.

Mas insta Rajoy a "desbloquejar el Corredor Mediterrani"

"No es pot pensar en una indústria integrada a Europa si no tenim infraestructures com aquesta"

Mas insta Rajoy a "desbloquejar el Corredor Mediterrani"

Mas i Rajoy, al dinar amb empresaris del sector de l'automòbil

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha reclamat que el Govern de l'Estat desbloquegi el Corredor Ferroviari del Mediterrani, durant un acte previ a la inauguració del Saló de l'Automòbil de Barcelona, al qual també ha assistit Mariano Rajoy.

Mas ha insistit en la "necessitat de desbloquejar el Corredor Ferroviari del Mediterrani, perquè no es pot pensar en una indústria integrada a Europa i clarament exportadora i continental si no tenim infraestructures com aquesta posades al dia".

En un dinar amb una cinquantena de representants del sector de l'automoció, Mas ha recordat que aquesta infraestructura "no l'hem tinguda durant molts anys", però ha afegit que "sembla ser que aquest és l'any clau definitiu i la tindrem".

"Serà un abans i un després des del punt de vista de la nostra capacitat competitiva", ha remarcat. El cap de l'executiu català ha reblat que el pes de Catalunya a la indústria automobilística, al conjunt de l'Estat, representa el 25% del total, i el 40 per cent en l'àmbit dels components.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#16 BEJOTA, BCN, 23/05/2013 - 20:39

Infla sus aportaciones al resto del país
Cataluña maquilla la balanza fiscal para justificar su "España nos roba"
La Generalidad afirma que Cataluña aportó al resto del Estado 16.543 millones de euros netos en 2010, pero infla esta cifra en su propio beneficio.

#15 BEJOTA, bcn, 14/05/2013 - 19:17

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage

#14 stop apartheid castellano, paises imaginarios, 12/05/2013 - 14:24

señor mas , que mas quiere usted ademas de los insultos a españa y oedir dinero por la mañana y la indepe por la tarde , no a
habra corredor y no habra mas privilegios

#10 Funcional, BCN, 11/05/2013 - 09:12

Hay que ser zoquete para no ver que el transporte marítimo procedente de oriente, llegaría antes al puerto de Valencia, Alicante, Cartagena o Almeria que al de Barcelona y que subiendo por Canfran la distancia puede ser incluso mas corta.

#10.2 Terraxa, Terrassa, 13/05/2013 - 00:33

Però tu has vist els Pirineus? No tens ni p.. Idea del que parles. Canfranc NO és utilitzable i la idea de foradar els pirineus pel mig és infantil. I sí, de Xina a BCN hi ha el doble que de Xina a València!

#9 Funcional, BCN, 11/05/2013 - 09:08

Mirando el mapa no se ven las ventajas para Valencia, Andalucia, Extremadura, Madrid o Portugal, de un corredor que pretende llevar productos suyos a Europa. Al margen de la amenaza de inestabilidad política permanente que se prevee en Cataluña, que lo convertiría en una aventura descerebrada.