Publicitat
Economia · 13 de Febrer de 2015. 18:16h.

L’oficina perfecta

Gallina Blanca inaugura la nova seu a L’Hospitalet amb gimnàs, classes dirigides i zona de joc amb futbolins

L’oficina perfecta

Una imatge de la inauguració de la nova seu (Foto: Gallina Blanca)

El conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí, ha inaugurat aquest divendres la nova seu corporativa del grup Gallina Blanca Star (GBST), situada a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona). L'acte inaugural també ha comptat amb l'alcaldessa de la localitat, Núria Marín i el CEO de GBST, Ignasi Ricou.

La nova seu, situada a la Plaça Europa, compta amb un total de 5.000 m2 dividits en cinc plantes: 4 destinades a oficines i una planta baixa on es troba ubicat el nou centre culinari i el centre de visites.

A la nova seu corporativa del grup Gallina Blanca Star es fomenten els hàbits i l'estil de vida saludable entre els col·laboradors. Disposa d'un gimnàs amb classes dirigides i entrenadors personals, una zona de joc amb futbolins i Wii, així com una àgora, espai en el qual s'ofereix menjar saludable.

Els col·laboradors disposen de fruita fresca cada dia, a més la companyia fomenta l'ús de les escales en lloc de l'ascensor i compta amb un aparcament de bicicletes dins de l'edifici per facilitar el seu ús com a mitjà de transport.

"Volem fomentar l'alimentació sana i equilibrada i un estil de vida saludable entre els nostres col·laboradors, on la pràctica de l'exercici físic juga un paper molt important", ha apuntat el CEO de Gallina Blanca Star.

Una altra de les característiques de l'edifici són els seus espais oberts, pensats per fomentar el treball en equip, la creativitat i la interrelació i col·laboració entre les diferents àrees i departaments.

En aquesta línia, han apostat pel concepte "free sitting", on els col·laboradors no tenen un lloc assignat ni fix de treball, per a això tots compten amb ordinadors portàtils i un innovador sistema de telefonia IP sense terminal fixa.

També compta amb 30 sales de videoconferències per a connectar-se amb tots els centres en els diferents països on el grup està present, amb l’objectiu de ser una empresa més sostenible i facilitar la conciliació familiar.

La inauguració de la nova seu de Gallina Blanca a L'Hospitalet

Publicitat
Publicitat

4 Comentaris

Publicitat
#4 BEJOTA, bcn, 21/02/2015 - 13:12

Frente a la amenaza del proceso separatista.
Empresarios de Cataluña por España.
Agrupados en la asociación 'Empresaris de Catalunya' muchos empresarios catalanes han decidido dar un paso al frente para explicar y divulgar por toda Cataluña el desastre económico y social que supondría la separació

#3 Alex, BCN, 15/02/2015 - 09:06

Conciliació familiar via videoconferència?

#2 ALVAR TriBorn CATatonic, Bcn Españolaza, 14/02/2015 - 12:05

Les ha faltado colocar colchones para quedarse a dormir.
Conciliación Familiar?
HIPÓCRITAS...

#1 iñigo, castelló, 13/02/2015 - 21:01

Esta clase de empresas no tendrían razón de estar en una Catalunya independizada de Europa y España. Si hacen estas inversiones es porque no prevén tal indepedencia.