Publicitat
Economia · 5 de Setembre de 2020. 10:48h.

La família Vilallonga troba “normal” beure xampany de 45 euros

El fill de l'exconsellera de Cultura diu que “mai s’hi serveix cava”

La família Vilallonga troba “normal” beure xampany de 45 euros

Mariàngela Vilallonga amb la seva família (foto: Borja Vilallonga))

Borja Vilallonga, fill de la consellera de Cultura cessada Mariàngela Vilallonga, ha afirmat que beure xampany de 45 euros l'ampolla forma partes de les coses “bones i normals” de la vida. Aixì ho ha dit al seu compte de Twitter en resposta a una informació d'e-notícies.

“Aquesta és la meva taula i mai, mai, mai s’hi serveix cava. A casa sempre hi tinc estoc de Pol Roger. Com voleu ser independents si no sabeu gaudir de les coses bones i normals?”, ha publicat Borja Vilallonga.

tuit-vilallonga.jpg

L'ampolla de xampany que acompanya el dinar familiar de l'exconsellera és un Pol Roger Brut Reserva que té un preu de 44,90 euros, segons es pot consultar en diverses webs especialitzades. El fet que la família Vilallonga optés per xampany en comptes de cava ha provocat crítiques a Twitter.

“Amb la que cau, i a més al sector de la vinya, un xampany? Per déu! Teniu cava excel·lent”, “quina vergonya, i no dic res mes, sempre amb cava” o “hi ha molt snob” són algunes de les piulades dels usuaris.

16251-tuit1.jpg

72455-tuit3.jpg

91629-tuit4.jpg

72985-tuit2.jpg

Publicitat
Publicitat

93 Comentaris

Publicitat
#50 EL AVI DE CARDEDEU ....BOICOT A PRODUCTES FRANCESOS CATALANS .. PER LU QUE VA FER FRANÇA DE PERJUDICAR EL TURISME A CATALUNYA COMPREU CAVA , AQUESTA LI IMPORTA UNA MERDA CATALUNYA Y LA SEVA GENT PAGA TAN PER UNA BOTELLA PRESUME DE SER, 06/09/2020 - 20:49

NOMES DIR UNA COSA ME ALEGRO NO ESTIGUI AL GOVERN ,, Ja ques una JUDAS TRAIDORA A CATALUNYA . .. Balla amb la CRISIS ECONOMICA PATEIX CATALUNYA Aquesta Pocasolta DE FAMILIA RICA . Perjudica EL CAVA CATALÀ ....DEL PDECAT TENIA QUE SER DE ARTUR MAS EL DEL 3% .. FRAMÇA QUE VA PERJUDICAR EL TURISME A CATALUNYA ..

#50.1 Alejandro, Villadecans, 07/09/2020 - 15:47

Pero tú te crees que hay alguno del pdecat o de junts que beba cava vamos ni en ERC

#49 Marti, Palafrugell, 06/09/2020 - 17:54

Millor no posar-se gelós i tenir paciència. Amb la Republica ho tindrem tot de franc, inclòs el xampany (francés, per suposat).

#48 Murciano, Caravaca, 06/09/2020 - 15:39

Estos me recuerdan a Pablo Iglesias:
oye, que está muy bien vivir en un pisito de 50 m2 en Vallecas, pero él y su mujer se han comprado un casoplón de 300 m2 y 2.500 m2 de parcela.

#47 Blas de Pedo, Bcn, 06/09/2020 - 13:24

El Baños no pot pendre gintònic de 20 eur,la sr Vilallonga champany,Iglesias no pot tenir un xalets.
En canvi Abascal que no ha fotut brot com a bon espanyol,pot tenir un casot igual que Riverita.
I l Emèrit fotent se de tot i de tots.
Però els nyordos contents.
Mentalitat de Cortijo.

#47.1 Decebut, bcn (tbn), 06/09/2020 - 14:34

Sí, és clar que poden. El que no poden és, al mateix temps, fer discursos victimistes.

Sé que per tu aquestes coses són difícils d'entendre, Purri. Per això tenim tanta paciència amb tu i, al mateix temps, molta confiança en el teu futur.

#47.2 Decebut, bcn (tbn), 06/09/2020 - 14:36

Dit d'una altra manera. No es pot estar demanant la independència perquè estem oprimits, Espanya ens roba, etc... i, a l'ensems, beure xampany francès de 45 €, etc...

Els que estan molt fanatitzats no poden veure la contradicció, però la resta de la població, sí.

#47.3 Osti tu!, Girona, 06/09/2020 - 14:57

Compta que el coletas es amic vostre, i ara!, on voleu anar a parar?, el coletas sempre us ha defensat per que al fons sou la mateixa m...a, Ah. i records al Borja.

#47.4 Blas de Pedo, Bcn, 06/09/2020 - 16:20

Osti tu,mira que quan us convé bé que els afegiu al vostre bàndol.
Cínics,que ja os coneix tothom

#47.5 Xarnego.tics, Girona, 06/09/2020 - 20:20

Pedo, no és OS, és US. Xarnegot!

#47.6 Blas de Pedo, Bcn, 06/09/2020 - 21:21

Al final os fotrem fora colons

#46 Joan, Bcn, 06/09/2020 - 11:28

El procés es una mentira. Los españoles trabajando en Seat, Nissan , consumiendo cava y defendiendo la industria y los productos catalanes.
La casta nacionalista, que vive de rentas e impuestos de los demás, deslocalizando sus empresas, BonPreu, Grifols etc consumiendo champán y paté francés y de turismo a Panamá o Islas Vírgenes

#46.1 Blas de Pedo, Bcn, 06/09/2020 - 12:52

Mentider,res de nou

#46.2 Decebut, bcn (tbn), 06/09/2020 - 14:37

Demostra que ha dit una mentida.