Publicitat
Economia · 10 de Març de 2022. 22:00h.

“La Catalunya independent seria una Catalunya imperialista”

Ferran Brunet, economista: “el bilingüisme és una joia"

“La Catalunya independent seria una Catalunya imperialista”

L’economista Ferran Brunet, en la presentació del seu llibre ‘Economía del separatismo catalán’, ha manifestat que “Catalunya és un poble decadent”. També ha advertit que “la Catalunya independent seria una Catalunya imperialista”.

Brunet considera que “s’han carregat Catalunya”. “El bilingüisme és la gran joia de Catalunya”, ha manifestat. Igualment, ha manifestat que “tenim un problema d’estrangerització molt important”. “TV3 ha cavat la seva tomba”, ha remarcat.



L’economista ha assenyalat que “no sé què fan els interventors de la Generalitat, deuen tancar els ulls”, en al·lusió al desgavell dels comptes i del Tribunal de Comptes”.

Ferran Brunet (Barcelona, 1953) és professor d'Economia Aplicada a la UAB i cofundador de Societat Civil, on és responsable d’Economia i Empresa de l’organització constitucionalista.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#11 Patente de Lazy, Sin City Lazy, 12/03/2022 - 02:09

Una Catadisney independiente sería una potencia en pa tomaca y en juegos de azar como el tripijoc.

#10 Almax, Cat, 11/03/2022 - 12:12

Recordeu perquè el van fer fora de SCC ?

#9 Ramonet, Tarragona, 11/03/2022 - 12:11

Fart 7.1
Els dependentistes com que no teniu personalitat ni autoestima, per això sou dependentistes, el que sabeu fer millor és insultar i menysprear evitant així donar arguments seriosos i sòlides.

#9.1 Andrea, Barcelona, 11/03/2022 - 18:17

Jajajajajajaja!

#9.2 Fart, Bcn, 11/03/2022 - 19:21

Ramonet, Ramonet, que n'ets de curtet!

#9.3 Fernando, Mataró, 11/03/2022 - 21:34

Ramoncillo, asumelo: palmarás siendo español y tus nietos, si los tienes, acabarán hablando español, o árabe. Yo tengo claro lo que prefiero y tú harías bien en asumirlo. Vivirás más feliz y dejarás de amargarte a tí mismo y a los demás.

#9.4 Soloesmiopinion, Tabarnia, 13/03/2022 - 08:51

¿Argumentos serios y sólidos como los que das tu? Ramonet, tienes un problema cognitivo severo.

#8 Marcial Heredia, en el Circo me colé, 11/03/2022 - 10:53

Lo más chusco del nacionalismo es lo cómodo que resulta. Hacen patria sin demasiadas molestias para ellos, dedicándose a parasitar la administración autonómica, criar barriga en cualquier despachito y veranear en el Alt Empordá. Es astuto y pueblerino. Muy caciquil.

#7 Ramonet, Tarragona, 11/03/2022 - 10:14

Diu aquest professor dependentista que Catalunya és un poble decadent. Bé, almenys reconeix que Catalunya és un poble, cosa que normalment neguen els dependentistes. De totra manera, si Catalunya fos independent com a mínim gaudiria dels 16.000 milions que cada any s'entreguen a Espanya i no tornen.

#7.1 Fart, Bcn, 11/03/2022 - 11:03

Que ets de poble és evident, no cal que ho diguis. Au, surt a veure món i que et doni l'aire a les neurones, si és que en tens.

#7.2 Tabarnés puro, Barcino, 11/03/2022 - 11:28

Y más allá de la trola, se comería los mocos vendiendo fuets a Arabia Saudí después de insultar y arruinar el principal mercado de sus productos..

#7.3 Andrea, Barcelona, 11/03/2022 - 18:18

vives anclado en 2012. Ponte al día!!!

#7.4 Jordi Bonastre Thió, Barcelona, 11/03/2022 - 20:59

Quina gràcia! Un nou neologisme polític que fa furor: "dependentista". El ridícul sempre es supera a sí mateix.

#7.5 Soloesmiopinion, Tabarnia, 13/03/2022 - 08:53

Ramonet todavía no se ha enterado que hasta los propios "líderes" indepes reconocieron que lo de los 16.000 millones era una trola.