Publicitat
Economia · 9 de Setembre de 2011. 17:20h.

'La Caixa'estrena nova campanya i lema corporatiu

"Tu ets l'Estrella" substitueix "Parlem?" per llançar la imatge de CaixaBank

'La Caixa'estrena nova campanya i lema corporatiu

"Tu ets l'Estrella", lema corporatiu de CaixaBank, de 'la Caixa'

La Caixa estrenarà aquest diumenge 11 de setembre la seva primera gran campanya institucional de publicitat després de la creació de CaixaBank, en la que llança un nou posicionament i situa el client com a protagonista principal del seu nou lema corporatiu, "Tu ets l'estrella", segons ha informat l'entitat en un comunicat.

El nou lema arriba després de deu anys en què l'entitat presidida per Isidre Fainé i dirigida per Joan Maria Nin es presentava amb la invitació "Parlem?".

La campanya s'articula al voltant de quatre històries personals de diferents perfils de clients, i busca, diu el comunicat, "transmetre la idea fonamental que, malgrat tots els canvis i incerteses de l'entorn, la Caixa no canvia".

Les històries es refereixen a una jove que reflexiona sobre una llarga relació; un nou pare que descobreix els sentiments que no aconseguia entendre quan era jove; un emprenedor que reflexiona sobre el moment en què va decidir iniciar una aventura empresarial, i una dona que acaba de ser àvia.

"L'objectiu de la campanya", segons el comunicat, "és transmetre a la societat un missatge proper i senzill, que contingui matisos clars de confiança, seguretat i solvència, emmarcats en la força i el compromís que comporta una relació llarga en el temps.

El director general adjunt de Comunicació, Relacions Institucionals, Marca i Responsabilitat Social Corporativa de CaixaBank, Jaume Giró, considera que la nova campanya "només pretén recordar dues coses molt senzilles, però molt importants: que el client és i continuarà sent la raó de ser del grup la Caixa, el centre al voltant del qual gira tota la nostra activitat, i que els nostres valors, els valors de confiança, solvència i qualitat de servei, no canvien".

El grup la Caixa va culminar l'1 de juliol el seu procés de reorganització amb l'inici de cotització de CaixaBank, el banc a través del qual el grup vehicula la seva activitat financera de forma indirecta sota la mateixa marca de sempre: la Caixa.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat