Publicitat
Economia · 5 de Febrer de 2010. 13:37h.

'La Caixa' admet que "ha estat un any dur per als nostres clients"

Joan Maria Nin afirma que "és una crisi global, amb els mercats financers convulsos"

'La Caixa' admet que "ha estat un any dur per als nostres clients"

El director general de 'La Caixa', Joan Maria Nin, durant la seva intervenció en la presentació dels resultats de l'entitat

El director general de La Caixa, Joan Maria Nin, ha qualificat el 2009 com "un any dur, dur per als nostres clients i dur per a nosaltres", durant l'acte de presentació dels resultats de l'entitat catalana d'estalvi.

Malgrat tot, l'índex de morositat de La Caixa s'ha col·locat al 3,42%, molt per sota de la mitjana de caixes -5,3% -, i també dels bancs -4,7% -, al tancament de desembre de 2009.

El percentatge de recursos propis considerats com de major qualitat -core capital- es col·loca en el 8,7%, tot i que La Caixa es veu castigada per les participacions en la seva cartera industrial.

Segons Nin, "aquesta és una crisi global, amb els mercats financers convulsos", encara que ha assegurat que "som l'entitat més solvent de l'Estat espanyol i la més líquida".

Publicitat
Publicitat

3 Comentaris

Publicitat
#3 juanca, Hospitalet, 06/02/2010 - 10:59

Doncs no es nota que hagueu ajudat en rés. Al contrari encara poseu comissions pel manteniment de la linia oberta.Una feina que fem els clients i la cobreu!Això de viure tant bé amb els diners dels altres s'ha d'acabar.Presidencia ROTATORIA pels clents!

#2 sulfuro sulfuro, Barcelona, 05/02/2010 - 17:51

Para hacer llevadera la dureza de la crisis a sus amados clientes les ha subido las comisiones a la estratosfera
Comprobad cuánto pagabais por las tarjetas de crédito y cuánto al renovar
No acepteis los aumentos sin pelear
Ceden si amenazais con iros

#1 bancs lladres, bcn, 05/02/2010 - 14:08

Si, perquè pels directius no crec que hagi estat un any tan dur, no.