Publicitat
Economia · 15 d'Agost de 2012. 19:28h.

Godall avala la gestió de Soriano a Spanair

L'exvicepresident del Barça culpa "Espanya" i la "Catalunya del 'Puente Aéreo'" del fracàs de la companyia

Godall avala la gestió de Soriano a Spanair

Soriano i Godall, en una foto d'arxiu

L'exvicepresident primer del FC Barcelona, Alfons Godall, ha responsabilitzat a Espanya del fracàs de l'aerolínia Spanair, presidida per l'exvicepresident econòmic del club blaugrana, Ferran Soriano.

Godall ha escrit al seu Twitter que "Spanair no va reixir per manca de suport de la Catalunya del "Puente Aéreo" i la competència desleal d'Iberia, Barajas, Bankia i Espanya..."

L'antic company de junta de Soriano ha aprofitat per felicitar-lo per la seva possible incorporació al Manchester City com a nou director executiu. "Si es confirma, molta sort amic Ferran!", ha remarcat.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#9 Manel, Barcelona, 16/08/2012 - 09:47

A los catalanes nos pierde la falta de autocrítica. Sempre buscamos culpaqbles en los demás. Siempre hay un contubernio. Spanair era una empresa quebrada desde el momento en que se compró. Soriano se limitó a expandir sus actividades con la esperanza de que otra compañía aérea pudiera comprarla.

#8 Lluis, BCN, 16/08/2012 - 03:43

Com és posssible que els catalans no tinguem ningú que parle del que passa, que aquestos pallassos "L´August i el Tonto" ? Lamentable així no anirem mai avant. Ah i al darrere el Laporta, l´Oliver i la seua colla. Valga´m Déu ! ! !

#7 Eduard, bcn, 16/08/2012 - 01:09

Si més enllà de les vostres fòbies contra Catalunya voleu saber la realitat de com Aena (Espanya) va boicotejar fins a enfonsar, Spanair, podeu escoltar l'entrevista de RAC1 a Albert Pont, del Centre Català de Negocis. Espanya no podia permetre que Catalunya tingués una companyia aèria.

#7.1 spanish, Madrid, 16/08/2012 - 10:53

tot un referent Albert Pont, aquest senypr fa tres mesos que no hem contesta tres preguntes sobre el deficit fiscal.......són molt senzilles però potser no vol reconèixer certes coses Soriano una filfa....un nen d´Esade desastros com la majoria....l´accident tambe va ser culpa de Madrid

#6 pepillo, barcelona, 16/08/2012 - 00:15

Qué risa.

#5 Moisés, Fraga, 15/08/2012 - 22:48

Ja começa a ser hora de que algú, encara que tímidament, comenci a dir les coses pel seu nom. Dic tímidament, perque ni falta de suport, ni competència deslleial. Va ser una actuació clara i decidida per ensorrar la companyia catalana i l'estat, amb tot el seu aparell en marxa, se'n va sortir

#5.1 Moises el predicador, Fraga de iribarne, 15/08/2012 - 23:09

(Ja começa a ser hora que algun ca, encara que tímidament, comenci a dir els coses paper Seu nom.) Això que tu dius consisteix, no en donar la culpa als de sempre (Madrid), sinó en reconèixer que la culpa va ser de aqui (Catalunya)

#5.2 -emilio, a, 16/08/2012 - 03:41

acabas de ganar una suscripcion por un año a la Vanguardia y entras en el sorteo de un viaje a Paris con Spanair, ala, ala, ala qué suerte que tienes.