El president de Foment del Treball, Josep Sánchez Llibre, ha emplaçat ERC i al PSC a arribar aviat a un acord pels Pressupostos i, en una entrevista a Els matins a TV3, ha dit que "estic d'acord amb els dos plantejaments i el que els hi demano és que continuïn dialogant i que arribin a un acord positiu per al país".
Josep Sánchez Llibre, president @FomentTreball: "El que es tracta és que el 2023 hi hagi pressupostos. Demanem responsabilitat i intentar arribar a un acord"#ElsMatinsTV3
— Els matins TV3 (@elsmatins) January 16, 2023
? https://t.co/eLWeWiNGxT pic.twitter.com/lDR5AmZIxC
Sánchez Llibre ha dit que "es tracta d'aprofitar uns recursos que estan al voltant dels 40.000 milions d'euros i també que es pugui donar viabilitat a una sèrie d'infraestructures que per als empresaris de Catalunya són molt importants com són la B-40, l'ampliació de l'aeroport, el contracte amb Renfe i els desplegament del Hard Rock".
El president de Foment també ha dit que "l'únic subjecte passiu que té possibilitats d'aprovar aquests pressupostos és el PSC" i ha demanat al Govern, socialistes i Junts "responsabilitat per arribar a un acord".
"Entenc que el Govern vulgui materialitzar els Pressupostos que ha conformat, però també respecto els plantejaments del PSC que ha posat sobre la taula una sèrie d'infraestructures que van en la direcció de donar més competitivitat al nostre teixit industrial", ha conclòs.