Publicitat
Economia · 27 de Febrer de 2012. 16:03h.

'Espanya ens roba', a Santa Cristina d'Aro

Campanya de Solidaritat contra l'espoli fiscal arreu del territori

'Espanya ens roba', a Santa Cristina d'Aro

Strubell, en una foto d'arxiu

Solidaritat Catalana per la Independència (SI) ha presentat a l'Auditori de la Caixa de Santa Cristina d'Aro els pressupostos que tindria Catalunya al 2012 "si en lloc de ser una aomunitat autònoma espoliada fos un estat sobirà i recaptés i distribuís tots els seus impostos".

La conferència ha anat a càrrec del diputat Toni Strubell i Santiago Espot, líder de Catalunya Acció. L'electe de SI ha explicat que “el pressupost d'ingressos de la Generalitat és de 24.000 milions d'euros, però el total d'impostos que paga Catalunya a l’Estat és de 41.000 milions d'euros. Per tant, hi ha un decalatge de bastants milions perduts o robats pel camí”.

Segons SI, "els avantatges d’un estat propi serien immensos, per posar exemples, el pressupost d'Ensenyament i Salut s'incrementaria un 50%, i el d'infraestructures un 200%. En poc temps, podríem veure avançat el projecte del Corredor Mediterrani, tan necessari per a les nostres empreses, mentre si continuem formant part d’Espanya, el tema s’anirà postposant indefinidament, i la situació d’espoli fiscal serà insostenible".

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#7 expelaez, barcelona, 03/03/2012 - 12:35

Y a mi me roban los politicos catalanes

#6 TONI de CIUDADANOS, BARCELONA, 28/02/2012 - 11:45

El nacionalisme ens promet una Dinamarca, però ens està portant a un Kosovo. L'adoctrinament nacionalista és un potent verí que fa que un fill denunciï al seu pare a la GESTAPO , o que odiï i menyspreï als conciutadans d'altres regions, encara que siguin parents de gairebé tots els catalans.

#6.1 Arnmau Estanyol, Sant Boi, 28/02/2012 - 12:56

Suposo que t'estas referint al nacionalisme espanyol que a la seva historia ha fet tot el que dius (inclosa la Gestapo). El nacionalisme català l'únic que vol es viure millor i decidir el seu destí sense que des de Madrid decideixin per nosaltres. La diferencia es clara.

#5 TONI de CIUDADANOS, BARCELONA, 28/02/2012 - 11:42

El nacionalisme ens promet una Dinamarca, però ens està portant a un Kosovo. L'adoctrinament nacionalista és un potent verí que fa que un fill denunciï a la GESTAPO al seu pare, o que odiï i menyspreï als conciutadans d'altres regions, encara que siguin parents de gairebé tots els catalans.

#4 Pau, Girona, 28/02/2012 - 09:52

Us heu fixat que l'altaveu de la foto està enfocat al revés. Quins cracks!

#4.1 Miquel Ferrer, Barcelona, 28/02/2012 - 15:10

Osti Pau! Tens tota la raó!!! Avui mateix em dono de baixa com a afiliat i deixaré de votar-los!!!
Tu si que en saps de posar el dit en la nafra!

#3 Elisenda Camps i Bassets, Santa cristina d'aro, 28/02/2012 - 08:34

Gràcies Jordi.