Publicitat
Economia · 29 de Setembre de 2010. 16:51h.

"Els diaris d'avui són peix congelat al preu de peix fresc"

El Sindicat de Periodistes denuncia que "són en gran part notícies enllaunades"

"Els diaris d'avui són peix congelat al preu de peix fresc"

Imatge d'un quiosc de Barcelona

El Sindicat de Periodistes ha indicat que "els lectors de premsa en paper tenen avui motius per sentir-se estafats amb el producte que els han venut, fet que demostra que la vaga a la premsa diària ha estat un èxit. Han sortit al carrer alguns diaris en paper, però amb poques pàgines, i amb edicions tancades a primera hora de la tarda, elaborades sobretot per caps intermitjos".

Segons aquesta entitat, "el producte periodístic que avui hi ha als quioscos –al marge de vulnerar el dret de vaga– són una enganyifa. Són en gran part notícies enllaunades. Una segona edició del diari del dia anterior amb les sobres que no hi van cabre i al preu de l'original. Els diaris d’avui són peix congelat al preu de peix fresc; croquetes de pollastre al preu de pollastre al forn. No dónen el resultat del partit de futbol del Madrid i dels altres de la Champions que es van jugar ahir".

"A més, cal destacar episodis realment rocambolescos, com que El Periódico i l’Sport s’han imprés entre la rotativa del Diari de Tarragona i una impressora de Saragossa, fet que és un comportament clar d’esquirolatge", ha afegit el Sindicat de Periodistes en un comunicat.

Publicitat
Publicitat

1 Comentaris

Publicitat
#1 david, BCN, 29/09/2010 - 19:00

Uns tenen dret a la vaga i els altres a treballar. Jo ho vaig fer ahir en un diari i no tinc perquè avergonyir-me.... El producte? Molts dies no m'agrada el producte que fem i m'aguanto, perquè no sóc el director. I de preu de peix fresc res. Un diari és avui baratíssim, en especial els esportius