El secretari general del Cercle Català de Negocis (CCN), Joan Canadell, ha dimitit del seu càrrec en l'entitat que presideix Ramon Carner. Canadell pretenia que dos dels cinc noms de persones del CCN que van a les llistes per Barcelona de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) abandonessin els seus llocs a les paperetes. Es dóna la circunstància que les dues persones que havien de ser baixa són les esposes de dos dels altres candidats del Cercle.
En les passades primàries a SI, el CCN va fer a corre-cuita una llista que va ser la segona més votada, per la qual cosa ocuparan els llocs entre el set i l'onze. Com que hi faltaven dones, es van inscriure les esposes de dos dels candidats. Ara, la proposta de Canadell de què deixin les llistes ha estat rebutjat per la junta del Cercle. Canadell anirà a les llistes de Reagrupament.
Per compensar que el CCN tindrà candidats a SI, però que ara no en té cap a Reagrupament després de la dimissió de Canadell, la junta directiva del Cercle ha donat via lliure a Carner per participar en actes a favor de la formació de Joan Carretero.
En declaracions a e-notícies, Carner ha indicat que Alfons López Tena i Uriel Bertran, són "mercenaris del poder anticatalà" -una frase que havia dit en un acte a Girona- i ha afegit que "no és normal que a tres mesos de les eleccions surti una gent a muntar una cosa quan ja n'hi ha una altra muntada", en referència a l'aparició de SI després que Reagrupament.
Carner ha dit que té la sensació que el partit de Laporta té la "intenció de dividir el vot independentista" i que la postura del Cecle, amb persones a les dues candidatures, era per "unir" les dues formacions de cara a les eleccions del 28 de novembre.