Publicitat
Economia · 29 de Setembre de 2010. 15:09h.

El PP considera que els serveis mínims han estat insuficients

CCOO admet que els serveis mínims "eren mínims"

El PP considera que els serveis mínims han estat insuficients

Sánchez-Camacho, durant la roda de premsa el 29-S

La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, ha reclamat al Govern de José Montilla que “garanteixi el dret al treball i el dret a la vaga”. En aquesta línia, ha criticat “els serveis mínims pactats per la Generalitat, tant anunciats a bombo i plateret, perquè no estan essent suficients per garantir els serveis bàsics, especialment en el transport i en els serveis socials”.

La líder popular ha demanat al Govern que “garanteixi l’obligació dels mitjans de comunicació públics catalans d’informar als catalans; la informació està sent mínima, molt insuficient, especialment, en un dia com avui”.

Sánchez-Camacho ha afegit que “avui, l’opinió compartida tant entre els que treballen com els que estan exercint el seu dret a la vaga és la de rebuig al president Zapatero”. Segons la candidata al Parlament, “Zapatero ha aconseguit enfadar a tothom: a empresaris, a sindicats, a treballadors, a aturats”. “Tots ells volen que se’n vagi el president Zapatero, perquè no ha estat capaç de solucionar els problemes econòmics ni de Catalunya ni de la resta d’Espanya”, ha dit.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat