Publicitat
Economia · 13 de Setembre de 2014. 15:00h.

El malbaratament del VAO

Va costar 80 milions i ara la Generalitat intentarà per tercer cop rendibilitzar-lo

El malbaratament del VAO

El llavors conseller Nadal en una visita a les obres

El conseller d’Interior, Ramon Espadaler ha anunciat aquest matí que a partir de demà diumenge, 14 de setembre, el carril bus-VAO de la C-58 entre Barcelona i Ripollet estarà obert en els dos sentits de la marxa permanentment, les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, per a tots aquells vehicles que actualment estan autoritzats a utilitzar-lo.
 
Ramon Espadaler ha explicat que sobretot aquesta modificació “suposa una aposta clara per un canvi de tendència cap a una mobilitat més segura i sostenible” i ha afegit que també pretén promoure l’ús del transport públic i de l’alta ocupació dels vehicles. És el tercer assaig de rendibilitzar el VAO d’ença que va ser inaugurat.

Alberto Fernández, president del Grup Popular a l'Ajuntament de Barcelona, ha reclamat precisament responsabilitats i ha recordat que aquesta infraestructura va costar 81 milions d'euros, només vint milions menys que l'Aeroport d'Alguaire.

Fernández Díaz ha explicat que "el Govern de la Generalitat ha realitzat obres durant aquest mes d'agost d'adequació d'aquest carril BUS-VAO per un cost de 160.000 €, tot i que la infraestructura, que va entrar en vigor a finals de 2012, ja costar més de 81 milions d'euros".

En aquest sentit, ha denunciat que "la mobilitat de disseny, primer del tripartit i ara de CiU, li surt molt cara als barcelonins ja que acumula importants dèficits i mentre la Generalitat gasta els diners al carril VAO no garanteixen l'arribada del metro a la Zona Franca mitjançant les Línies 9 i 10”.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#6 joan, sabadell, 21/09/2014 - 11:52

- oye que te parece si construimos un VAO?
pero eso no servira de nada no?
- bueno, a ver, costara 81M de euros.
dejame calcular.. 3%.. 2,43M de euros.. visca catalunya!
carinyu aquest cap de setmana no podre anar a dinar amb els teus pares m'ha sortit un viatge a Andorra d'ultima hora.

#5 Pere Pau, Can Pixa a la Vies,Diagonal,Glòries 3%?, 13/09/2014 - 22:29

La única solució, enderrocar-lo, i penjar dels cataplins al geni que va tenir tant meravellosa idea, ahh però primer que torni el 3 %!

#5.1 Terraxa, Terrassa, 14/09/2014 - 01:36

Doncs ja saps a qui demanar tot això.
El projecte té una paternitat indiscutible, amb flaire d'ecopastanagues.

#5.2 Paternitat Pujolera, des d'Oriol al VAO passant per les ITV, 14/09/2014 - 13:03

als (nostres) comptes dels vostres bancs d'Andorra hi guardeu ecopastanagues, Terraxa?

#5.3 Terraxa, Terrassa, 14/09/2014 - 23:01

saps perfectament qui va idear i dur a terme el bus vao, o sigui que si hi ha calers pel mig millor els busques a bancs cubans o de Corea del Nord.
Però tot això ho deus saber perfectament, ja que hi entens tant de bancs.
Què passa, que ara no et donen la teva part?
no t'hi han convidat més?

#4 jotaeme, Mataró, 13/09/2014 - 21:40

El VAO es un ejemplo de la Marca Cataluña y como se despilfarra el dinero. Imagínaos en una Cataluña independiente mangoneada por el gobierno de "los mejores"....

#4.1 Terraxa, Terrassa, 14/09/2014 - 07:56

M'ho imagino. N'hi ha prou amb veure les radials de pagament de Madrid. 4.600 milions avalats per l'estat.

#4.2 ImaginaCiÚ desbordada, AVE directe de Terrassa a Les Escaldes, 14/09/2014 - 13:06

4.600 milions?... això és el que tu ajudaves a Pujol a pujar a Andorra en una tarda.

#4.3 Terraxa, Terrassa, 15/09/2014 - 08:37

Escolta, quan et van fer fora de CiU?
Vinga home, explica-nos-ho....
va ser un tema de política local, a que sí?
No et van donar una regidoria o una cosa així?
O potser eres el palanganero d'en Pujol Jr.?, li pujaves els calers a Andorra i li baixaves viagra.
No siguis així home. Explica-ho

#3 Accidentes, heridos, peligro, sufrimiento..., Itaca Vice, 13/09/2014 - 18:10

Acaso nadie quiere contar el brutal impacto visual que tiene la obra, la cantidad de accidentes con heridos y no se si muertos causó su construcción, los enormes atascos que producía con la pérdida de horas laborales que implica, y el pastón y las comisiones que costó tan inútil infraestructura.

#2 VAA, vic, 13/09/2014 - 17:58

Una vez mas les ha dado un VAO en nuestras carteras .