L'exdirector de comunicació de Spanair, Jordi Juan, actualment director de l'agència de comunicació Intermedia, afirma al seu bloc que "temps hi haurà per reflexionar sobre el que pot suposar el fracàs d’aquest projecte, no només pel futur del hub intercontinental de Barcelona, sinó també sobre la viabilitat d’alguna altra iniciativa similar que a algú se li pugui ocórrer en el futur", però que "sense vols directes a Sud-Amèrica o a Àsia, Barcelona difícilment podrà competir econòmicament amb ciutats del seu entorn.
Juan, que havia estat director adjunt de La Vanguardia, assegura també que no té "ni una queixa, ni una, tampoc al govern d’Artur Mas, que ha fet un esforç grandíssim per intentar tirar el projecte endavant. Segurament, en altres circumstàncies econòmiques i amb un Govern no ofegat financierament com l’actual hauríem pogut aguantar prou temps per permetre l’entrada d’un soci capitalista. A Spanair els hem notat sempre al costat, a ells i als membres del govern tripartit. Fins i tot, alguns politics del PP i d’Iniciativa que ara se'n desmarquen lògicament (la política és així) ens han ajudat molt".
"La Fira -insisteix-, Turisme de Barcelona, els empresaris de FemCat, la Cambra de Comerç, i els politics que han recolzat el projecte, des del PPC a Iniciativa, mereixen el nostre reconeixement i gratitud. Hi Hem estat aprop. Ha faltat poc. I tots ells han fet una bona feina".
L'exdirectiu considera, d'altra banda, que "tampoc no es mereix molts dels atacs que ha rebut aquests dies el president de la companyia, Ferran Soriano, esdevingut cap de turc ideal per uns i pels altres" i finalment elogia els treballadors de la companyia perquè "encara avui, molts d’ells segueixen treballant com si la companyia no hagués tancat. Ens han donat una gran lliçó a tots. Per a ells, el meu reconeixement més gran".
"El Govern Mas ha fet un esforç grandíssim per Spanair"
L'exdirector de comunicació de la companyia considera que "sense vols directes a Sud-Amèrica o Àsia", El Prat ho té difícil

Un avió d'Spanair a l'aeroport de Barcelona
¡A por ellos!
4 Comentaris
Vulguem o no, necessitem com el pa que s'hi dóna una companyia aèria catalana i un aeroport del Prat connectat directament al món sense passar per Madrid. I és evident que Espanya ha abocat milers de milions a Barajas i a Iberia, que estava en fallida. La Gen. no té tants diners.
A mi una companyia catalana que es digui Spanair de per sí ja no em genera cap mena de confiança, ni tinc cap pena de que hagi tingut de plegar...
El nom no el trobo gaire afortunat, no.
Sí senyora, 150 milions llençats, més 500 de pufo, en voler fer del Prat un hub de Sudacalàndia, per importar 3 més milions d'il.legals, que aixequin l'economia, amb l'atur més alt del món, per tal d'afavorir una dotzena d' "empresaris" de CyU... és un esforç grandíssim... digne de l'Arturu.