Publicitat
Economia · 9 de Febrer de 2022. 12:28h.

Aragonès nega que Catalunya estigui en decadència

Diu que aquest discurs "no s'aguanten per enlloc"

Aragonès nega que Catalunya estigui en decadència

El presdient de la Generalitat, Pere Aragonès (Foto: Parlament de Catalunya / Francesc Xavier Subias Salvó)

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha negat que Catalunya estigui en decadència i en la resposta al líder del PSC, Salvador Illa, ha reclamat "superar discursos" en aquest sentit perquè "no s'aguanten per enlloc".

Aragonès ha destacat en la sessió de control al Parlament que "el darrer any el PIB català va créixer un 5,9%, la mitjana de l'Estat un 5%; l'atur a finals d'any era del 13% al conjunt de l'Estat, del 10,16% a Catalunya".

També ha remarcat que "tenim ja un 7,7% més d'exportacions respecte al 2019" i ha afegit que "hem tornat a superar l'històric". "Abandonem determinats discursos en base a una decadència econòmica que no és real".

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#14 BEJOTA, bcn, 19/02/2022 - 15:13

Volkswagen quita a Seat Martorell la producción de motores eléctricos para llevarla a Hungría.OKDIARIO
LOS EMPRESARIOS ALEMANES LE DIJERON A TORRENT:"SI NOS TOCAIS LAS NARICES CON LA CONSTITUCION , NOS VAMOS."
Nssan , Bosch ,etc. este hijo de falangistas ,desvaria.

#13 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 11/02/2022 - 09:42

bé...cuando todos los que estamos en empresas sabemos como va.
De acuerdo que nunca llueve a gusto de todos pero es lo que hoy abunda.

#12 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 11/02/2022 - 08:26

Acabaramos, si el cobra bien y todos de todas las formaciones políticas independientemente si disponen de posibles de cuna, de herencia o ganados por ellas y ellos mismos. Independientemente del bagaje profesional. Independientemente de los estudios. Independientemente se cobra vía ingresos o vía aumento deuda y después más déficit.
Catalunya va

#11 Indepes, Barcelona, 09/02/2022 - 23:14

Què ha de dir un lazi, negar l'evidència de la que els catalans, la resta d'espanyols i tot cristo ens adonem, han arrossegat pel fang el prestigi de Catalunya, i ara ens ténen per una colla de ximples de riota fàcil, una comunitat que ho tenia tot i ho ha engegat tot a rodar, s'ha de ser molt bruto per tal feta

#11.1 Trafalgar, Girona, 10/02/2022 - 09:49

The economist: destrossa la democràcia espanyola i la titlla de defectuosa. Llegit avui.

#9 Pan con tomate y jamón ibérico, II*II Seguim fent el ridícul.., 09/02/2022 - 16:50

Vamos a ver Garbancito... ¿quien es el mayor cliente de Cataluña...? el resto de España... Y si te dedicas a insultar menospreciar y escupir a tu mejor cliente ¿que te puede pasar...? ¿Que el cliente te mande a tomar por donde amargan los pepinos y deje de comprarte...? Pues nada, tu, a tu nube amarilla a tocar la tenora...

#9.2 Trafalgar, Girona, 09/02/2022 - 22:47

El negoci del segle. Li regalo diners a la gent perque vinguin a comprar a la meva botiga. Ha ha ha ha ha ha. Aqui l'únic que insulta ets tu.