Publicitat
Economia · 27 de Gener de 2012. 09:25h.

Adéu al somni de Qatar

Les negociacions fracassen i el Govern retirarà les ajudes a Spanair

Adéu al somni de Qatar

El president d'Spanair, Ferran Soriano atenent a la premsa

Qatair Airways no invertirà en Spanair, segons ha confirmat el departament d'Economia a 'Els Matins' de TV3. Les negociacions, obertes fa tres mesos per aconseguir una injecció de capital de 150 milions d'euros no han donat fruits.

Qatar Airways s'hauria fet enrere perquè no té garanties que la Comissió Europea no els acabi sancionant o reclamant les subvencions concedides, des del 2009, a l'administració. El "no" de Qatar pot comprometre seriosament les finances de l'aerolínia, perquè es podria produir un efecte dominó. Segons publica El Periódico, el govern retiraria el suport econòmic a Spanair.

D'aquesta manera, els sis milions d'euros que la Generalitat havia d'aportar dilluns per garantir l'operativitat de la companyia no es lliuraran per no danyar més les arques públiques.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#8 Kropotkin, Vic, 27/01/2012 - 19:20

Lo que se habran forrado algunos "patriotas" con este tinglado. Jua, jua, jua,... Menos mal que unos cientos de millones de euros de fondos públicos se cerrará todo sin demasiado escándalo. Lastima de los 2.000 parados más. Nos dirigen autenticos genios... Jua, jua, jua,...

#7 Quim, Pineda de Mar, 27/01/2012 - 16:38

Amb un 50% del que s'ha enterrat a Iberia i un 10% del que s'ha invertit a Barajas podriem tenir un Hub, una linia aèria pròpia i no tancar cap hospital

#6 jajajajajjaaaaaa, barcelona, 27/01/2012 - 16:10

qui vol invertit ena regio inestable politicament parlant, farcida de corruptes amb senyera ?

#5 Joan, Bcn, 27/01/2012 - 14:59

Espero que Soriano no defalleixi i es posi al davant d'una nova iniciativa nacional. Proposo una empresa tecnològica innovadora capaç de fer la competència a Apple. Catalunya la necessita. Segur que li podem donar uns quants milions d'euros més de subvencions. Cal seguir intentat tenir un país de 1a

#5.1 Ferran , figueres, 27/01/2012 - 15:34

Segur que si tenquen un parell d'hospitals i una desena d'escoles arriben els diners. La culpa és dels castellans i de l'expoli....malparits!!!

#5.2 Quim, Pineda de Mar, 27/01/2012 - 16:36

Doncs mira Ferran (Figueres), malgrat la teva mala llet, tens raó: la culpa és dels castellans i el puta espoli fiscal.

#5.3 Joan, Bcn, 27/01/2012 - 17:31

A més, si en Soriano se'n va al Manchester City amb en Beguiristain, d'aquí un any guanyen segur la Champions. Però la qüestió és que no podem desaprofitar un talent com el seu per a un projecte nacional de primer nivell.

#5.4 Kropotkin, Vic, 27/01/2012 - 19:21

Joan: De acuerdo pero el software en catalán, que es lo que el mercado está esperando... Más subvenciones al catalán...

#4 Cartanya, bcn, 27/01/2012 - 12:36

Amb tot el sentiment de tindre que dir el que diré, però també amb tota la fermesa dic: que amb Spanair, no es poden perdre mes diners, cap empresa pot estar funcionant amb subvencions, i menys en aquets moments.

#4.1 Ferran , figueres, 27/01/2012 - 15:33

Ja diré jo el punt defensiu. Qué son 130 milions d'euros llençats a les escombraries si els comparem amb l'expoli anual!!. LA excusa perfecte per amparar tota mena de malbarataments i desastroses gestions coberts amb la bandera de la pàtria. Fins quan?