Economia · 23 de Maig de 2017. 09:12h.

El Cercle d’Economia rebutja “salts al buit”

“Volem que els polítics facin la seva feina per trobar un encaix de Catalunya dins d’Espanya”

El Cercle d’Economia rebutja “salts al buit”

El president del Cercle d’Economia, Juan José Bruguera, en una entrevista a Els Matins de TV3, ha rebutjat la independència de Catalunya i ha deixat clar que “el Cercle el que vol és que els polítics facin la seva feina per trobar un encaix de Catalunya dins d’Espanya”.

En aquest sentit ha reivindicat “diàleg” per aconseguir aquest “encaix de Catalunya a Espanya”. “No volem salts al buit”, ha remarcat, a més de considerar que “els polítics han de fer la seva feina i no ens han de portar a situacions inconvenients”.

D’altra banda, ha considerat que “el projecte europeu s'haurà de redefinir per tornar la confiança als ciutadans”. Igualment ha defensat que “hem d’utilitzar la influència del Cercle per a l’economia, però també per al bé comú”. "La corrupció és una qüestió que ens preocupa i cal atacar-ne les causes”, ha sentenciat.

31 Comentaris

#11 Escèptic, Bcn, 23/05/2017 - 23:23

Ostres tú, el Sr Bruguera, aquest bon home crec que quan es va fer la diagonal ell ja hi era, perdó per l' off topic. El que diu, reflecteix perfectament la mentalitat del món dels empresaris de cert nivell de Catalunya.
Ara!, sentir parlar a aquesta penya de corrupció...

#10 sid, bcn, 23/05/2017 - 18:19

Efectivament, les empreses que tenen la seu Espanyola fora de Catalunya haurán de seguir un procés invers, però la balança comercial entre CAT i la resta d'ESP és favorable a CAT i el mercat de la resta d'ESP és de 37M i el català de 7'5M. Tindrem difícil compensar-ho.

#10.1 Oriol c, Terrassa, 23/05/2017 - 19:38

Sid no entenc el motiu pel que no es podran vendre els productes catalans a Espanya o el motiu pel que els espanyols no conpraran productes catalans. Ara no comprem productes made in China o made in USA? No compren productes suissos? I el tema del boicot esta molt estudiat i no cola

#10.2 Oriol c, Terrassa, 23/05/2017 - 19:42

A mes, per la seva situacio geografica, en el cas que quedes fora de la UE i de possibles tractats de lliure comerç, saps quin seria el principal perjudicat? Saps que el 70% de les exportacions espanyoles a Europa passen per Catalunya. T'imagines els cotxes fabricats a FORD Almussafes i les hortalisses de Murcia aturades a l'aduana catalana?

#9 !!*!!, Bcn, 23/05/2017 - 17:36

Jò trobo normal que un home del pont aeri tingui por de caure al buit sense paracaiguda.

#8 !!*!!, Bcn, 23/05/2017 - 15:18

Quina mania amb l'encaix. Qui parla d'encaixar ? No volem més encaix. s'ha acabat l'encaix. Si no t'agrada, ves a veure a Castella si et volen.

#7 Karhu, Bcn, 23/05/2017 - 13:13

Quan neu a parlar amb els vostres socis de gobierno quina informacio pot sortir i quines mesures necesiteu vosaltres, els hi dieu aixo, que dic jo que en un conflicte hi ha 2 parts, i estas diriginte a la unica que fa propostes. Ves a qui no en fa cap, que a sobre teniu mes confiança no? ;)