Economia · 3 de Juny de 2012. 12:27h.

Catalunya promociona el seus vins a Nova York

La Generalitat facilita la distribució dels productes

Catalunya promociona el seus vins a Nova York

Una imatge del web de Catalan wines USA

El departament d'Empresa i Ocupació promocionarà els vins catalans a Nova York el proper dia 5 de juny, davant més de 120 importadors i distribuïdors nord-americans.

La iniciativa es realitzarà a través de Catalan Wines USA, la plataforma impulsada pel departament a través d'ACC1Ó. Es realitzarà un tast de productes al centre The Carriage House de la fundació Gabarrón.

A l'acte hi participaran set cellers que presentaran tres vins i un cava cadascuna. Les bodegues participants són: Agnès De Cervera (DO Priorat), Canals i Munné (DO Cava), El Grial (DO Catalunya), Mas Codina (DO Penedès & Cava), Miquel Pons (DO Penedès & Cava), Agrícola Falset Marça (DO Montsant) i Mayol Viticultors (DO Priorat).

L'administració proporciona als cellers catalans els mecanismes adients per poder servir directament a distribuïdors, minoristes i restaurants des del primer moment. Des del començament de la iniciativa, s'han tancat més de 30 acords amb diferents importadors i distribuïdors de set estats.

5 Comentaris

#3 Gerard, Barna, 05/06/2012 - 01:25

Si es promocionés la marca "Barcelona, Catalonia's capital" de forma generalitzada no caldria anar explicant la nostra existència producte a producte. Es donaria per descomptada. Tenim uns empresaris (els de Foment) covards però uns polítics encara pitjors.

#3.1 Joanjo, bcn, 06/06/2012 - 19:06

La catalunya automòmica s'hauria de de BARCELONA, Barcelona s'hauria de dir BARCELONA CAPITAL i els països catalans CATALUNYA.

#2 lleida, lleida, 04/06/2012 - 15:35

A la web en qüestió no hi figura "Costers del Segre" com a DO catalana. Què passa aquí?

#1 jajajajajaaaa, Barcelona, 03/06/2012 - 12:47

viva el vino ¡¡¡¡

#1.1 Trinxaire, Vic, 03/06/2012 - 13:58

Como mínimo se mueven para dar a conocer un producto. Andalucia ,primer o segundo productor de aceite de oliva del mundo no lo conoce ni dios en Estados Unidos. Solo conocen el aceite italiano. Así les va a los "emprendedores"andaluces" .Claro que siempre queda el que te echen una mano. O dos.